Om klubben

Løbeklubben Fløng Kondi træner i Hedeland ved skibakken, amfiteatret og Flintesø, oktober 2021

FLØNG KONDI

Vores medlemstal er på cirka 200, fordelt på løbere, power walkere og vandrere.

Fløng Kondi har klubhus i den gamle pedelbolig ved Fløng Skole. Klubhuset ligger lige ved siden af svømmehallen og adressen er Fløng Byvej 24, 2640 Hedehusene.

Fløng Kondi Historie

Løb

Den 4. april 1990 holdt gymnastikafdelingen i Fløng generalforsamling og godkendte på opfordring af Hans Pedersen oprettelsen af Fløng Kondi. Hans Pedersen påtog sig opgaven sammen med nogle af gymnastikafdelingens medlemmer.

Det første løb fandt sted torsdag den 3. maj 1990 med 15 fremmødte – søndagen efter var der 25 deltagere.

På gymnastikafdelingens generalforsamling i 1991 besluttede man, at Fløng Kondi blev en selvstændig afdeling. Den 2. april 1991 holdt man stiftende generalforsamling med deltagelse af næsten samtlige medlemmer.

En del af de løbere der var med fra starten er stadig medlem.

Power Walk / Vandring

Den 1. april 2002 startede vi med Power Walk. Det blev en enorm succes fra første dag. Der var så mange power walkere at de måtte opdeles i hold. Det første år var der 118 power walkere. Vores medlemstal er nu på ca. 35 power walkere /vandrere.

LYST TIL AT BLIVE MEDLEM AF FLØNG KONDI?

MØD OS PÅ FACEBOOK

Som medlem af Fløng Kondi får du opdateringer og endnu mere socialt liv på klubbens lukkede Facebook gruppe (kun for medlemmer) eller på klubbens Facebook side (offentlig).